Bvlgari Man In Black kazeta, EdP 100 ml + EdP 15 ml

BEAUTY VÍKEND - ZĽAVA 25%. Viac tu.

 
 
 

Denná súťaž

Vyhraj každý deň

Carolina Herrera Good Girl Blush Elixir

 

PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV:

0917 657 927
0917 656 803
0917 657 348

 
 
 
 
menu_2 level2
 
 
menu_8 level2
 
 
menu_10 level2
 
 
menu_5 level2
 
 
menu_7 level2
 
 
menu_9 level2
 
 
 
Hlavná ponuka > Vône > Darčekové sady > Pánske > Bvlgari Man In Black kazeta, EdP 100 ml + EdP 15 ml
 

Pánske

Bvlgari Man In Black kazeta, EdP 100 ml + EdP 15 ml

(0 hodnotení)
Kód produktu:BVLMIB030
Značka:Bvlgari
Rodina vôní:Orientálne
Dodacia lehota
Dodacia lehota: 3-7 dní
Vaša cena: 118,33 € bez DPH
142,00 € s DPH
:

Popis produktu

Popis

Boh zrodený na Zemi.

Odvážne charizmatická vôňa, stelesňujúca nové vyjadrenie mužnosti, BVLGARI MAN IN BLACK je venovaná nesmierne zvodným mužom. Zmyselná, neo-orientálna parfumovaná voda, BVLGARI MAN IN BLACK, sa vyznačuje zmysleným jantárovo orientálnym podpisom. Tento set obsahuje 60ML parfumovanú vodu a 15ML miniatúru.

Hlava: tabak, ambrový rum

Srdce: tuberóza, absolút kosatca, akord kože

Základ: živica, fazuľky tonky, guajak

O značke

Pôvod značky Bvlgari je v malej dedinke v oblasti Epirus v Grécku, kde zakladateľ rodiny Sotirio vytváral vzácne rytiny zo striebra. V polovici 19-teho storočia Sotirio emigroval do Talianska a otvoril si svoj prvý obchod na Via Sistina v roku 1884. S pomocou svojich synov Constantina a Giorgia slávnostne otvoril svoj prvý obchod na Via dei Condotti v roku 1905, ktorý je dodnes vlajkovou loďou všetkých predajní Bvlgari.

V prvých desaťročiach 19. storočia prejavovali obaja bratia záujem o drahé kamene a šperky a postupne si osvojovali rodinné vedomosti. Obdobie po skončení druhej svetovej vojny bolo kľúčové pre vývoj spoločnosti: bolo to v rokoch, kedy sa rodina vymanila z tvrdej disciplíny dominantnej francúzskej školy a vytvorila svoj vlastný, jedinečný štýl inšpirovaný klasicizmom starovekého Ríma, talianskej renesancie a rímskej školy zlatorytcov 19. storočia.

V 70. rokoch spoločnosť Bvlgari oslavovala medzinárodnú expanziu otvorením svojich obchodov v New Yorku, Paríži, Ženeve a Monte Carlo. Neskôr nasledovali ďalšie významné centrá Európy: Londýn, Miláno, Mníchov ako aj ďaleký východ: Hong Kong, Singapúr, Tokio, Osaka.

Značka Bvlgari - to nie sú iba šperky, ale aj hodinky, okuliare, šatky či kabelky. Do sveta vôní vstúpila spoločnosť v r. 1992. Divízia pre vône bola založená vo Švajčiarsku, podobne ako aj pre hodinky. Na všetkých jej produktoch sa odráža mimoriadny zmysel pre detail. Takmer všetky vône sú inšpirované tradíciou čaju. Čaj sa stal symbolom luxusu bez vyzývavosti, evokujúc orientálnu atmosféru, vymykajúcu sa z dnešného rytmu života a znovuobjavujúci rituál blahodárneho osvieženia ducha.

Mnoho vecí sa v priebehu doby zmenilo a dnes má Bvlgari exkluzívne obchody v najväčších mestách po celom svete. Filozofia, ktorá stojí pri zrode každého výtvoru, zrodená zo štylistickej štúdie charakterizovanej inováciou tvarov a vzorov, podčiarkujúcej štýl a eleganciu dnešnej ženy však zostala nezmenená.