ZĽAVA 20% na vybrané značky - len dnes - len v eshope. Viac tu.
Rochas Eau de Rochas Orange Horizon
|
PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV: 0917 657 927 |
Najvyššia kvalita |
10% ZĽAVA |
Doprava zdarma |
2 vzorky zdarma |
GANT BLUE |
Americká značka športového oblečenia GANT s hrdosťou predstavuje novú vôňu pre mužov. Nadčasová vôňa vytvorená v spolupráci so spoločnosťou E.A. Cosmetics čerpá inšpiráciu z Východného pobrežia USA, kde bola značka v roku 1949 založená. Ikonická vôňa sa opiera o svieže tóny citrónu, bergamotu a mandarínky, ktoré sú v úvode doplnené pikantným ružovým korením a lístkami kurkumy. Akord brečtanu, ktorý odkazuje na dedičstvo značky, prechádza do bylinných tónov srdca. Horko-sladké nuansy paliny v spojení s rozmarínom a cédrovým drevom podčiarkujú kompozíciu. Pačuli a santal dotvárajú základ vône a dodávajú jej zvodnú hrejivosť. Ambertonic, kombinácia pozostávajúca z ambry a pižma, obohacuje vôňu o hrejivé, zamatové a zmyselné prvky. Sinfonide predstavuje pižmový akord, ktorý prostredníctvom drevitých, pudrových tónov vdychuje vôni mužnú eleganciu a silu. „Chceli sme vytvoriť niečo, čo presahuje pojem klasickej pánskej vône - niečo, čo vyvoláva emócie. Vždy som mal pocit, že najlepšie vône nie sú výrazné, ale sú jemné - objavíte ich, keď niekoho objímate alebo pri ňom stojíte vo výťahu... Je to veľmi romantické a trochu tajomné“, hovorí Christopher Bastin, tvorivý riaditeľ značky GANT. „GANT je ikonická značka so zaujímavým príbehom a objavovanie zložiek a tradícií Východného pobrežia USA bolo pre mňa veľkým zdrojom informácií. Predstavil som si sám seba v Hamptons, ako sa prechádzam po veternej pláži a vytváram vôňu so všetkými prvkami, ktoré som si tam predstavoval,“ hovorí Nicolas Beaulieu, tvorca vône. Na oslavu uvedenia na trh bol španielsky herec a priateľ značky Alex Pastrana zachytený v pôsobivej kampani čiernobielych portrétov, ktoré nafotil Johnny Kangasniemi. „Už pri prvej spolupráci s Alexom som vedel, že ho chcem mať v kampani na vôňu - sme veľmi radi, že sa na nej podieľal. Je dokonalou voľbou pre túto kampaň,“ pokračuje Christopher.
Dizajn flakónu bol inšpirovaný jedným z ikonických kúskov značky GANT a základným prvkom šatníka - športovou bundou. Tvar flakónu reinterpretuje kultovú nášivku G.
LÍNIA Toaletná voda 50 ml Toaletná voda 100 ml Vlasový & telový šampón 200 ml Deostick 75 g
FAnn parfumérie, 30.01.2024
|