Značka Chevignon, ktorá vznikla v roku 1979 z vášne pre Ameriku, sprístupňuje túto zasľúbenú krajinu, kde je všetko možné, nech ste ktokoľvek a nech máte akýkoľvek pôvod.
V roku 1984 sa prvýkrát objavil kúsok, ktorý sa neskôr stal ikonickým symbolom značky: páperová bunda s vysoko rozpoznateľným symbolom kačice.
Pri príležitosti 40. výročia založenia značky Chevignon uviedol na trh 2 nové vône, ktoré hrdo prezentujú jej identitu.
Togs Unlimited s priehľadným jantárovým flakónom prenesie muža do jednej z veľkých amerických vyprahnutých púští, aké pokrýva červená a jantárová zem.
TOGS UNLIMITED WHITE
DREVITÁ, AKVATICKÁ, AROMATICKÁ
Zloženie:
morské tóny, levanduľa, ambra
Svieža, povzbudivá, klasická vôňa. Akvatické vrchné tóny sa nesú na povzbudzujúcej vlne, ktorú sprevádza pikantný bergamot a aromatické akcenty tymianu. Srdce ďalej unáša muža s tónmi levandule s osviežujúcou arómou mora a sofistikovaným akordom čaju. Napokon sa v minerálnom drevitom základe snúbi vetiver a ambra, podčiarknuté tónmi fazuliek tonky.
TOGS UNLIMITED BROWN
ORIENTÁLNA, DREVITÁ, AROMATICKÁ
Zloženie:
levanduľa, céder, ambra
Opojná orientálna vôňa, ktorá sa otvára delikátnymi tónmi lístkov levandule a fialky, umocnenými žiarivými akcentmi bergamotu. Aromatické srdce odhaľuje korenistý nádych škorice, ktorý sa rozvíja do príjemného drevitého ambrového základu.
FAnn parfumérie, 08.02.2024
|