Collistar Men krém 50 ml, Ultra Active Anti-Age Cream

BEAUTY VÍKEND - ZĽAVA 25%. Viac tu.

 
 
 

Denná súťaž

Vyhraj každý deň

Carolina Herrera Good Girl Blush Elixir

 

PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV:

0917 657 927
0917 656 803
0917 657 348

 
 
 
 
menu_2 level2
 
 
menu_8 level2
 
 
menu_10 level2
 
 
menu_5 level2
 
 
menu_7 level2
 
 
menu_9 level2
 
 
 
Hlavná ponuka > Pleť > Pánska starostlivosť > Krémy > Collistar Men krém 50 ml, Ultra Active Anti-Age Cream
 

Krémy

Collistar Men krém 50 ml, Ultra Active Anti-Age Cream
zväčšiť obrázok
Akcia
Ušetríte: 25 %

Collistar Men krém 50 ml, Ultra Active Anti-Age Cream

(0 hodnotení)
Kód produktu:COLMEN017
Značka:Collistar
Dodacia lehota
Dodacia lehota: Nedostupné
Vaša cena: 37,13 € bez DPH
44,55 € s DPH
59,40 €

Popis produktu

Popis

Intenzívny omladzujúci krém pre mužov.

Krém s vysokým podielom aktívnych zložiek vrátane elastínu a morského kolagénu s ľahkou a nemastnou konzistenciou. Poskytuje pleti mužov celkové a intenzívne ošetrenie. Bojuje proti všetkým faktorom spôsobujúcim starnutie pleti, obnovuje jej pružnosť a pevnosť. Zloženie využíva exkluzívny kokteil vitamínov, ktoré prebúdzajú vitalitu buniek a podporujú prirodzené procesy vlastnej regenerácie pleti. Vďaka tomu pleť opäť nadobúda vitalitu a dokáže odolne a efektívne bojovať proti starnutiu. Intenzívny omladzujúci krém sa odporúča používať ráno aj večer u mužov od 40 rokov. Môže sa použiť aj na ošetrenie pleti po holení.

Použitie

Používajte ráno a/alebo večer na čistú pleť tváre.

O značke

Príbeh Collistar začal v roku 1983 a je spätý s menom Daniela Sacerdote. Práve ona sa ujala vedenia spoločnosti a prispela k vzniku značky, akou dnes Collistar je. Daniela Sacerdote, ktorá stále pôsobí na čele spoločnosti, odštartovala fázu rozvoja kulminujúceho v roku 2003, kedy spoločnosť získala prvé miesto v predaji prípravkov v parfumérstve na talianskom trhu. Úspechy značky Collistar siahajú ďaleko za hranice Talianska. Od roku 1997 má svoje zastúpenie v Európe, na Ďalekom Východe a v Južnej Amerike, a to najmä vo veľkých medzinárodných sieťach a prestížnych obchodných domoch. V roku 2011 Collistar zriadil svoje zastúpenie v Holandsku s celkovým počtom 500 predajní. Vstup na čínsky trh v júli 2012 je prísľubom významného rastu značky na Ďalekom Východe, a pozíciu v Európe by mohol posilniť rýchly rozvoj predaja značky na ruskom trhu, kde má svoje zastúpenie od minulého roku, ako aj začínajúce pôsobenie v Nemecku. V súčasnosti je Collistar zastúpený vo viac ako 40 krajinách, kde predstavuje rovnaké zloženia prípravkov a teší sa obľúbenosti v radoch zákazníčok. Značka Collistar neprestajne pracuje na zvýšení svojich úspechov a popularity, ktoré sú na jednej strane výsledkom sledovania zákazníckych trendov a na strane druhej ovocím pokrokového kozmetického výskumu.