Collistar Pure Actives prípravok na telo 14 ks

Bestsellery za skvelé ceny. Viac tu.

 
 
 

Denná súťaž

Vyhraj každý deň

Collistar Rigenera Smoothing Anti-Wrinkle Cream

 

PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV:

0917 657 927
0917 656 803
0917 657 348

 
 
 
 
menu_2 level2
 
 
menu_8 level2
 
 
menu_10 level2
 
 
menu_5 level2
 
 
menu_7 level2
 
 
menu_9 level2
 
 
 
Podľa značiek > Collistar > Telo > Pure Actives > Collistar Pure Actives prípravok na telo 14 ks
 

Pure Actives

Collistar Pure Actives prípravok na telo 14 ks

(0 hodnotení)
Kód produktu:COLPUA009
Značka:Collistar
Dodacia lehota
Dodacia lehota: Skladom
Vaša cena: 42,08 € bez DPH
50,50 € s DPH
:

Popis produktu

Popis

Kapsuly proti celulitíde s kofeínom a escínom.

Cenný koncentrát v jednorazových kapsulách, v ktorom sú aktívne zložky zachované v čistote až do okamihu použitia. Čím čistejšie a komplexnejšie sú aktívne zložky do prípravkov zakomponované, tým efektívnejšie pôsobia. Vychádzajúc z tohto predpokladu Collistar odštartoval výskum s cieľom použitia mimoriadne čistých a superkoncentrovaných zložiek – kofeínu a escínu – v kapsulách na jednorazové použitie. Pre dosiahnutie absolútnej čistoty a podstaty zložiek kapsuly vedci odstránili zo zloženia vodu a konzervačné látky a koncentrát umiestnili do mäkkých želatínových kapsúl, ktoré obsah chránia pred vzduchom a nečistotami až do okamihu ich otvorenia. Vďaka integrite, čistote a koncentrovanosti funkčných zložiek pôsobia kapsuly ako šoková terapia a účinne zaberajú aj na problémovú, dlhodobú a odolnú celulitídu. Môžu sa používať samostatne alebo v kombinácii s ďalšími prípravkami Collistar proti celulitíde pre extra silný účinok. Kofeín je zložkou par excellence pokiaľ sa jedná o problém celulitídy. Komplexne pôsobí proti celulitíde, pričom je výnimočne efektívny pri rozkladaní tukových zhlukov a ich následnom redukovaní. Kofeín v kapsulách Pure Actives pochádza zo špeciálneho kávového oleja, ktorý sa získava studeným lisovaním kávových zŕn pre zachovanie neporušenosti zložiek. Escín sa považuje za najefektívnejšiu aktívnu zložku s výnimočnou drenážnou silou. Escín je zmes výťažkov z pagaštanu konského. Zlepšuje mikrocirkuláciu, chráni a posilňuje kapiláry, znižuje ich priepustnosť. Vzhľadom na jeho výraznú schopnosť redukcie edémov sa escín používa aj na redukciu zadržaných tekutín v tele. Pre uľahčenie absorpcie escínu sa využíva molekula lecitínu, ktorá plní funkciu lipozómu a prenáša escín dovnútra pokožky. Obsah jednej kapsuly je všetko, čo potrebujete na ošetrenie celulitídou postihnutých miest. Konzistencia prípravku je bohatá a olejová, veľmi ľahko sa rozotiera, je ideálna na domáce použitie, ako aj na profesionálnu masáž. Delikátna a príjemná vôňa kávy bez umelej parfumácie zosilňuje zmyslový zážitok v okamihu nanášania. 14 želatínových kapsúl v sklenenom balení s moderným dizajnom pripomínajúcim vzhľad pleťových ošetrení Pure Actives ešte viac umocňuje vedecky pokrokové zloženie.

O značke

Príbeh Collistar začal v roku 1983 a je spätý s menom Daniela Sacerdote. Práve ona sa ujala vedenia spoločnosti a prispela k vzniku značky, akou dnes Collistar je. Daniela Sacerdote, ktorá stále pôsobí na čele spoločnosti, odštartovala fázu rozvoja kulminujúceho v roku 2003, kedy spoločnosť získala prvé miesto v predaji prípravkov v parfumérstve na talianskom trhu. Úspechy značky Collistar siahajú ďaleko za hranice Talianska. Od roku 1997 má svoje zastúpenie v Európe, na Ďalekom Východe a v Južnej Amerike, a to najmä vo veľkých medzinárodných sieťach a prestížnych obchodných domoch. V roku 2011 Collistar zriadil svoje zastúpenie v Holandsku s celkovým počtom 500 predajní. Vstup na čínsky trh v júli 2012 je prísľubom významného rastu značky na Ďalekom Východe, a pozíciu v Európe by mohol posilniť rýchly rozvoj predaja značky na ruskom trhu, kde má svoje zastúpenie od minulého roku, ako aj začínajúce pôsobenie v Nemecku. V súčasnosti je Collistar zastúpený vo viac ako 40 krajinách, kde predstavuje rovnaké zloženia prípravkov a teší sa obľúbenosti v radoch zákazníčok. Značka Collistar neprestajne pracuje na zvýšení svojich úspechov a popularity, ktoré sú na jednej strane výsledkom sledovania zákazníckych trendov a na strane druhej ovocím pokrokového kozmetického výskumu.