Collistar Men pena na holenie 200 ml, Perfect Adherence Shaving Foam

 
 
 

Denná súťaž

vyhrajte každý deň

Bvlgari Omnia Crystalline

Doprava ZDARMA
pri nákupe NAD 50 €!

 
 
 
 
menu_2 level2
 
 
menu_8 level2
 
 
menu_9 level2
 
 
menu_5 level2
 
 
menu_7 level2
 
 
 
Hlavná ponuka > Pleť > Pánska starostlivosť > Po holení a na holenie > Collistar Men pena na holenie 200 ml, Perfect Adherence Shaving Foam
 

Po holení a na holenie

Collistar Men pena na holenie 200 ml, Perfect Adherence Shaving Foam

0 (0 hlasov)
Kód produktu:COLMEN013
Značka:Collistar
Dodacia lehota
Dodacia lehota: Skladom
Vaša cena: 11,67 € bez DPH
14,00 € s DPH
:

Popis produktu

Popis

Upokojujúca pena na holenie.

Pena na holenie špeciálne vyvinutá pre citlivú pleť mužov. Zabezpečuje dokonalé a hladké holenie. Obsahuje kokteil vitamínov A, B6 a E, glycerol a výťažok harmančeka, ktoré pôsobia hydratačne a upokojujúco.

Použitie

Pred použitím pretrepte a naneste na pleť pred holením.

O značke

Príbeh Collistar začal v roku 1983 a je spätý s menom Daniela Sacerdote. Práve ona sa ujala vedenia spoločnosti a prispela k vzniku značky, akou dnes Collistar je. Daniela Sacerdote, ktorá stále pôsobí na čele spoločnosti, odštartovala fázu rozvoja kulminujúceho v roku 2003, kedy spoločnosť získala prvé miesto v predaji prípravkov v parfumérstve na talianskom trhu. Úspechy značky Collistar siahajú ďaleko za hranice Talianska. Od roku 1997 má svoje zastúpenie v Európe, na Ďalekom Východe a v Južnej Amerike, a to najmä vo veľkých medzinárodných sieťach a prestížnych obchodných domoch. V roku 2011 Collistar zriadil svoje zastúpenie v Holandsku s celkovým počtom 500 predajní. Vstup na čínsky trh v júli 2012 je prísľubom významného rastu značky na Ďalekom Východe, a pozíciu v Európe by mohol posilniť rýchly rozvoj predaja značky na ruskom trhu, kde má svoje zastúpenie od minulého roku, ako aj začínajúce pôsobenie v Nemecku. V súčasnosti je Collistar zastúpený vo viac ako 40 krajinách, kde predstavuje rovnaké zloženia prípravkov a teší sa obľúbenosti v radoch zákazníčok. Značka Collistar neprestajne pracuje na zvýšení svojich úspechov a popularity, ktoré sú na jednej strane výsledkom sledovania zákazníckych trendov a na strane druhej ovocím pokrokového kozmetického výskumu.