Bestsellery za skvelé ceny. Viac tu.
Collistar Rigenera Smoothing Anti-Wrinkle Cream
|
PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV: 0917 657 927 |
Pery
Collistar Gloss Design lesk na pery 7 ml, 38 Pink Pearl
12,00 € s DPH
Popis produktu
Popis
HOLOGRAFICKÝ LESK NA PERY
Biela perleť, ružový, alebo koralový?
Aký odtieň lesku dotvorí váš vzhľad? Navrhnutý tak, aby sa mohol kombinovať s farebným rúžom, alebo používať samostatne, nový lesk sa predstavuje v troch perleťových odtieňoch so žiarivým holografickým efektom. Množstvo čiastočiek mikroperlete robí tento lesk jednoducho neodolateľným!
Výnimočne zmyselná textúra zaisťuje okamžitý objemový efekt a dlhotrvajúci lesk. Exkluzívne zloženie robí pery plnšími, vyhladzuje ich a dodáva im zmyselnosť.
Unikátny lesk pre neodolateľne príťažlivé pery. Štýlový dizajn, revolučné zloženie, výnimočná žiarivosť a úžasný vyplňujúci efekt. Prináša explóziu lakovaných, perleťových a chrómových odtieňov pre dlhotrvajúci žiarivý vzhľad a zvodné pery.
O značke
Príbeh Collistar začal v roku 1983 a je spätý s menom Daniela Sacerdote. Práve ona sa ujala vedenia spoločnosti a prispela k vzniku značky, akou dnes Collistar je. Daniela Sacerdote, ktorá stále pôsobí na čele spoločnosti, odštartovala fázu rozvoja kulminujúceho v roku 2003, kedy spoločnosť získala prvé miesto v predaji prípravkov v parfumérstve na talianskom trhu. Úspechy značky Collistar siahajú ďaleko za hranice Talianska. Od roku 1997 má svoje zastúpenie v Európe, na Ďalekom Východe a v Južnej Amerike, a to najmä vo veľkých medzinárodných sieťach a prestížnych obchodných domoch. V roku 2011 Collistar zriadil svoje zastúpenie v Holandsku s celkovým počtom 500 predajní. Vstup na čínsky trh v júli 2012 je prísľubom významného rastu značky na Ďalekom Východe, a pozíciu v Európe by mohol posilniť rýchly rozvoj predaja značky na ruskom trhu, kde má svoje zastúpenie od minulého roku, ako aj začínajúce pôsobenie v Nemecku. V súčasnosti je Collistar zastúpený vo viac ako 40 krajinách, kde predstavuje rovnaké zloženia prípravkov a teší sa obľúbenosti v radoch zákazníčok. Značka Collistar neprestajne pracuje na zvýšení svojich úspechov a popularity, ktoré sú na jednej strane výsledkom sledovania zákazníckych trendov a na strane druhej ovocím pokrokového kozmetického výskumu.