Zľava 20% na celý sortiment. Viac tu.
|
PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV: 0917 657 927 |
Darčekové sady
Collistar Art Design Mascara kazeta, Mascara čierna 12ml + ceruzka na oči čierna 1,2ml + bordová kozmetická taštička
13,75 € s DPH 27,50 €
Popis produktu
Popis
Objemová maskara s panoramatickým efektom a špeciálnou hi-tech kefkou.
Farba pôsobí ako filter na náladu a stimuluje pocity. Platí to aj na maskaru, ktorá bude túto sezónu výraznejšia než kedykoľvek predtým. Farbou sezóny je zelená vo všetkých jej tónoch a zelená farba Collistar má nádych žiarivej a intenzívnej modrej. Take me away je názov nového odtieňa maskary Art Design, ideálnej v kombinácii s očnou linkou trendu.
Hoci na pohľad pôsobí jednoducho a minimalisticky v svojom dizajne, jedná sa o pokrokové majstrovské dielo, ktoré s precíznosťou rýchlo tvaruje riasy, uľahčuje aplikáciu maskary, dodáva objem od korienkom po končeky aj tým najmenším riasam. Špeciálne zloženie s karnaubským voskom a sójovým lecitínom riasy hydratuje, kým komplex vitamínov C+E ich chráni pred voľnými radikálmi, vďaka čomu ich udržuje mladistvé, pevné a pružné. Výsledok? Riasy ako umelecké dielo! Perfektne tvarované - vytočené do von. Predĺžené a objemné - od korienkov po končeky. Zvýraznené intenzívnou a sýtou čiernou farbou. Mladistvé, pevné a pružné vďaka omladzujúcemu účinku.
O značke
Príbeh Collistar začal v roku 1983 a je spätý s menom Daniela Sacerdote. Práve ona sa ujala vedenia spoločnosti a prispela k vzniku značky, akou dnes Collistar je. Daniela Sacerdote, ktorá stále pôsobí na čele spoločnosti, odštartovala fázu rozvoja kulminujúceho v roku 2003, kedy spoločnosť získala prvé miesto v predaji prípravkov v parfumérstve na talianskom trhu. Úspechy značky Collistar siahajú ďaleko za hranice Talianska. Od roku 1997 má svoje zastúpenie v Európe, na Ďalekom Východe a v Južnej Amerike, a to najmä vo veľkých medzinárodných sieťach a prestížnych obchodných domoch. V roku 2011 Collistar zriadil svoje zastúpenie v Holandsku s celkovým počtom 500 predajní. Vstup na čínsky trh v júli 2012 je prísľubom významného rastu značky na Ďalekom Východe, a pozíciu v Európe by mohol posilniť rýchly rozvoj predaja značky na ruskom trhu, kde má svoje zastúpenie od minulého roku, ako aj začínajúce pôsobenie v Nemecku. V súčasnosti je Collistar zastúpený vo viac ako 40 krajinách, kde predstavuje rovnaké zloženia prípravkov a teší sa obľúbenosti v radoch zákazníčok. Značka Collistar neprestajne pracuje na zvýšení svojich úspechov a popularity, ktoré sú na jednej strane výsledkom sledovania zákazníckych trendov a na strane druhej ovocím pokrokového kozmetického výskumu.