Zľava 20% na celý sortiment. Viac tu.
|
PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV: 0917 657 927 |
Rose Goldea Blossom Delight
Bvlgari Rose Goldea Blossom Delight parfumovaná voda 30 ml
Popis produktu
Popis
Na svete je toľko ruží, koľko je v ňom žien, a každá z nich je jedinečná. Obľúbený kvet majstra parfuméra Alberta Morillasa odhaľuje vo vôni ROSE GOLDEA BLOSSOM DELIGHT mladistvú bezstarostnosť. Inšpirovaná nežnou sviežosťou ružových púčikov, vôňa zachytáva presne ten okamih, kedy sa púčik ruže začne otvárať. S príznačnou komplexnosťou Alberto Morillas pretvoril delikátnosť lupienkov ruže a magické kúzlo tejto premeny.
Na vyjadrenie mladistvej eufórie a energie, a tiež pre ikonický podpis BVLGARI použil majster parfumér Alberto Morillas jeden z najväčších klenotov parfumérstva: absolút bulharskej ruže.
BVLGARI a Alberto Morillas nechali preniknúť do všetkých úrovní voňavej pyramídy ružu. Hlava, srdce i základ tak predstavujú premenu ruže z púčika na plný kvet, ale aj premenu dievčaťa na mladú ženu. Vôňa sa odráža od vitálnej energie a chrumkavej mladistvosti lístkov, aby odhalila bezstarostnú sviežosť púčikov ruže a podčiarkla pudrovú sofistikovanosť lupienkov, keď je ruža v rozkvete a predvádza sa v plnej kráse.
Hlava: listy filaky, papája, absolút jazmínu
Srdce: ruža, konvalinka
Základ: bulharská ruža, biele pižmo, ambra
O značke
Pôvod značky Bvlgari je v malej dedinke v oblasti Epirus v Grécku, kde zakladateľ rodiny Sotirio vytváral vzácne rytiny zo striebra. V polovici 19-teho storočia Sotirio emigroval do Talianska a otvoril si svoj prvý obchod na Via Sistina v roku 1884. S pomocou svojich synov Constantina a Giorgia slávnostne otvoril svoj prvý obchod na Via dei Condotti v roku 1905, ktorý je dodnes vlajkovou loďou všetkých predajní Bvlgari.
V prvých desaťročiach 19. storočia prejavovali obaja bratia záujem o drahé kamene a šperky a postupne si osvojovali rodinné vedomosti. Obdobie po skončení druhej svetovej vojny bolo kľúčové pre vývoj spoločnosti: bolo to v rokoch, kedy sa rodina vymanila z tvrdej disciplíny dominantnej francúzskej školy a vytvorila svoj vlastný, jedinečný štýl inšpirovaný klasicizmom starovekého Ríma, talianskej renesancie a rímskej školy zlatorytcov 19. storočia.
V 70. rokoch spoločnosť Bvlgari oslavovala medzinárodnú expanziu otvorením svojich obchodov v New Yorku, Paríži, Ženeve a Monte Carlo. Neskôr nasledovali ďalšie významné centrá Európy: Londýn, Miláno, Mníchov ako aj ďaleký východ: Hong Kong, Singapúr, Tokio, Osaka.
Značka Bvlgari - to nie sú iba šperky, ale aj hodinky, okuliare, šatky či kabelky. Do sveta vôní vstúpila spoločnosť v r. 1992. Divízia pre vône bola založená vo Švajčiarsku, podobne ako aj pre hodinky. Na všetkých jej produktoch sa odráža mimoriadny zmysel pre detail. Takmer všetky vône sú inšpirované tradíciou čaju. Čaj sa stal symbolom luxusu bez vyzývavosti, evokujúc orientálnu atmosféru, vymykajúcu sa z dnešného rytmu života a znovuobjavujúci rituál blahodárneho osvieženia ducha.
Mnoho vecí sa v priebehu doby zmenilo a dnes má Bvlgari exkluzívne obchody v najväčších mestách po celom svete. Filozofia, ktorá stojí pri zrode každého výtvoru, zrodená zo štylistickej štúdie charakterizovanej inováciou tvarov a vzorov, podčiarkujúcej štýl a eleganciu dnešnej ženy však zostala nezmenená.