Bvlgari Omnia Pink Sapphire telové mlieko 100 ml

Bestsellery za skvelé ceny. Viac tu.

 
 
 

Denná súťaž

Vyhraj každý deň

Collistar Rigenera Smoothing Anti-Wrinkle Cream

 

PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV:

0917 657 927
0917 656 803
0917 657 348

 
 
 
 
menu_2 level2
 
 
menu_8 level2
 
 
menu_10 level2
 
 
menu_5 level2
 
 
menu_7 level2
 
 
menu_9 level2
 
 
 
Hlavná ponuka > Vône > Dámske > Telové prípravky > Bvlgari Omnia Pink Sapphire telové mlieko 100 ml
 

Telové prípravky

Bvlgari Omnia Pink Sapphire telové mlieko 100 ml
zväčšiť obrázok
Akcia
Ušetríte: 84 %
Bvlgari Omnia Pink Sapphire telové mlieko 100 ml
 

Bvlgari Omnia Pink Sapphire telové mlieko 100 ml

(0 hodnotení)
Kód produktu:BVLOPS006
Značka:Bvlgari
Dodacia lehota
Dodacia lehota: Nedostupné
Vaša cena: 4,17 € bez DPH
5,00 € s DPH
32,00 €

Popis produktu

Popis

Ponorte sa do života, nechajte sa zaplaviť adrenalínom, zábavou a vitálnou energiou. Zahoďte konvencie, buďte dobrodružné, výrazné, slobodné. Podeľte sa o tom, čo vás robí šťastnými, precíťte každý jeden okamih, prekonajte hanblivosť. Chopte sa nečakaných príležitostí a vytvárajte neočakávané...

Bvlgari Omnia Pink Sapphire, inšpirovaná krásnym ružovým zafírom, oslavuje špeciálne chvíle, keď sa chopíte činov, by ste sa slobodne vyjadrili. Vôňa je absolútnym vyjadrením ženskej žiarivosti a radosti.

Hlava: ružový grapefruit, pomelo, ružové korenie

Srdce: pluméria, gardénia

Základ: pižmo, vanilka

O značke

Pôvod značky Bvlgari je v malej dedinke v oblasti Epirus v Grécku, kde zakladateľ rodiny Sotirio vytváral vzácne rytiny zo striebra. V polovici 19-teho storočia Sotirio emigroval do Talianska a otvoril si svoj prvý obchod na Via Sistina v roku 1884. S pomocou svojich synov Constantina a Giorgia slávnostne otvoril svoj prvý obchod na Via dei Condotti v roku 1905, ktorý je dodnes vlajkovou loďou všetkých predajní Bvlgari.

V prvých desaťročiach 19. storočia prejavovali obaja bratia záujem o drahé kamene a šperky a postupne si osvojovali rodinné vedomosti. Obdobie po skončení druhej svetovej vojny bolo kľúčové pre vývoj spoločnosti: bolo to v rokoch, kedy sa rodina vymanila z tvrdej disciplíny dominantnej francúzskej školy a vytvorila svoj vlastný, jedinečný štýl inšpirovaný klasicizmom starovekého Ríma, talianskej renesancie a rímskej školy zlatorytcov 19. storočia.

V 70. rokoch spoločnosť Bvlgari oslavovala medzinárodnú expanziu otvorením svojich obchodov v New Yorku, Paríži, Ženeve a Monte Carlo. Neskôr nasledovali ďalšie významné centrá Európy: Londýn, Miláno, Mníchov ako aj ďaleký východ: Hong Kong, Singapúr, Tokio, Osaka.

Značka Bvlgari - to nie sú iba šperky, ale aj hodinky, okuliare, šatky či kabelky. Do sveta vôní vstúpila spoločnosť v r. 1992. Divízia pre vône bola založená vo Švajčiarsku, podobne ako aj pre hodinky. Na všetkých jej produktoch sa odráža mimoriadny zmysel pre detail. Takmer všetky vône sú inšpirované tradíciou čaju. Čaj sa stal symbolom luxusu bez vyzývavosti, evokujúc orientálnu atmosféru, vymykajúcu sa z dnešného rytmu života a znovuobjavujúci rituál blahodárneho osvieženia ducha.

Mnoho vecí sa v priebehu doby zmenilo a dnes má Bvlgari exkluzívne obchody v najväčších mestách po celom svete. Filozofia, ktorá stojí pri zrode každého výtvoru, zrodená zo štylistickej štúdie charakterizovanej inováciou tvarov a vzorov, podčiarkujúcej štýl a eleganciu dnešnej ženy však zostala nezmenená.