Bestsellery za skvelé ceny. Viac tu.
|
PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV: 0917 657 927 |
Kolínske vody
Bvlgari Eau Parfumée Au Thé Blanc kolínska voda 150 ml
Popis produktu
Popis
Biela je vo svete symbolom čistoty, transparentnosti, večného svetla. Je synonymom rovnováhy, múdrosti a vnútorného pokoja. Cesta bieleho čaju v Nepále je pre ľudí pozvánkou dosiahnuť tento pokoj. Vo vôni bielu stvárnil Jacques Cavallier v jeho Eau Parfumée au Thé Blanc. Výnimočne vzácna, drahá a legendárna odroda čaju s názvom Zen Yin - strieborná ihla - je pestovaná v tajnej záhrade v srdci Himalájí. Podľa legendy sa zbieral vždy len pri splne mesiaca. Jeho puky v tvare dlane sa s dotykom vody otvárajú a vytvárajú magické obrazy. Podľa vedcov má biely čaj - považovaný za elixír nesmrteľnosti - mnoho zdraviu prospešných vlastností. Obsahuje trikrát viac antioxidantov ako iné čaje a je považovaný za najaktívnejšieho bojovníka proti starnutiu. Jacques Cavallier ho interpretoval v podobe hrejivých kvetinových a drevitých harmónií, zvýraznených bielym korením, rastlinným pižmom a pižmom. Biely flakón evokuje lesk mesačného kameňa.
Hlava: čaj Zen Yin, palina, bergamot, horký pomaranč, kvet pomarančovníka
Srdce: korenie, kardamóm, koriander
Základ: ambra, pižmo, ruža, jazmín, tóny dreva
O značke
Pôvod značky Bvlgari je v malej dedinke v oblasti Epirus v Grécku, kde zakladateľ rodiny Sotirio vytváral vzácne rytiny zo striebra. V polovici 19-teho storočia Sotirio emigroval do Talianska a otvoril si svoj prvý obchod na Via Sistina v roku 1884. S pomocou svojich synov Constantina a Giorgia slávnostne otvoril svoj prvý obchod na Via dei Condotti v roku 1905, ktorý je dodnes vlajkovou loďou všetkých predajní Bvlgari.
V prvých desaťročiach 19. storočia prejavovali obaja bratia záujem o drahé kamene a šperky a postupne si osvojovali rodinné vedomosti. Obdobie po skončení druhej svetovej vojny bolo kľúčové pre vývoj spoločnosti: bolo to v rokoch, kedy sa rodina vymanila z tvrdej disciplíny dominantnej francúzskej školy a vytvorila svoj vlastný, jedinečný štýl inšpirovaný klasicizmom starovekého Ríma, talianskej renesancie a rímskej školy zlatorytcov 19. storočia.
V 70. rokoch spoločnosť Bvlgari oslavovala medzinárodnú expanziu otvorením svojich obchodov v New Yorku, Paríži, Ženeve a Monte Carlo. Neskôr nasledovali ďalšie významné centrá Európy: Londýn, Miláno, Mníchov ako aj ďaleký východ: Hong Kong, Singapúr, Tokio, Osaka.
Značka Bvlgari - to nie sú iba šperky, ale aj hodinky, okuliare, šatky či kabelky. Do sveta vôní vstúpila spoločnosť v r. 1992. Divízia pre vône bola založená vo Švajčiarsku, podobne ako aj pre hodinky. Na všetkých jej produktoch sa odráža mimoriadny zmysel pre detail. Takmer všetky vône sú inšpirované tradíciou čaju. Čaj sa stal symbolom luxusu bez vyzývavosti, evokujúc orientálnu atmosféru, vymykajúcu sa z dnešného rytmu života a znovuobjavujúci rituál blahodárneho osvieženia ducha.
Mnoho vecí sa v priebehu doby zmenilo a dnes má Bvlgari exkluzívne obchody v najväčších mestách po celom svete. Filozofia, ktorá stojí pri zrode každého výtvoru, zrodená zo štylistickej štúdie charakterizovanej inováciou tvarov a vzorov, podčiarkujúcej štýl a eleganciu dnešnej ženy však zostala nezmenená.