Bi-Oil Purcellin Oil telový olej 125 ml

 
 
 

Denná súťaž

vyhrajte každý deň

kozmetický balíček Cremorlab

Doprava ZDARMA
pri nákupe NAD 50 €!

 
 
 
 
menu_2 level2
 
 
menu_8 level2
 
 
menu_9 level2
 
 
menu_5 level2
 
 
menu_7 level2
 
 
 
Úvod > Hlavná ponuka > Telo > Telové prípravky > Oleje > Bi-Oil Purcellin Oil telový olej 125 ml
 

Oleje

Bi-Oil Purcellin Oil telový olej 125 ml

0 (0 hlasov)
Kód produktu:OILPUR002
Značka:Bi-Oil
Dodacia lehota
Dodacia lehota: Nedostupné
Vaša cena: 16,58 € bez DPH
19,90 € s DPH
:

Popis produktu

Popis

Bi-Oil je špecialista v starostlivosti o pokožku pre zlepšenie vzhľadu strií a nerovného odtieňa pokožky. Zároveň je vysoko efektívny pre starnúcu a dehydrovanú pokožku.
Jeho zloženie je kombináciou rastlinných extraktov a vitamínov vkomponovaných do olejovej bázy. Obsahuje prelomovú ingredienciu PurCellin Oil, ktorá mení celkovú konzistenciu zloženia a vďaka ktorej je olej ľahký a nemastný, čo zaisťuje, že s vitamíny a rastlinné extrakty jednoducho vstrebávajú.

Účinnosť Bi-Oilu je preukázaná počtom štúdií a prieskumov, navyše už získal 284 ocenení v oblasti starostlivosti o pokožku. Jeho kvalitu potvrdzuje aj to, že od svojho uvedenia na trh sa stal najpredávanejším produktom na jazvy a strie až v 24 krajinách. Milujú ho nastávajúce maminky, ženy, ktoré trápia jazvy, dehydrovaná pokožka a starnúca pleť.

Použitie

Bi-Oil by mal byť aplikovaný na zasiahnuté oblasti dvakrát denne po dobu minimálne troch mesiacov. Upozorňujeme, že jazvy sú trvalé, a hoci je Bi-Oil vytvorený, aby vylepšil ich vzhľad, nikdy ich nemôže úplne odstrániť. Individuálne výsledky sa môžu líšiť.

Počas tehotenstva by Bi-Oil mal byť aplikovaný od začiatku druhého trimestra na oblasti, ktoré sú náchylné k tvorbe strií.

O značke

• Dieter Beier, Nemecký chemik žijúci v Juhoafrickej republike, po mnohoročných výskumoch predstavil v roku 1987 Bi-Oil.

• V roku 2000 kúpili Bi-Oil bratia Justin a David Letschertovi.

• Pri kúpe dostali krabicu s ďakovnými listami, ktoré v priebehu niekoľkých rokov posielali spokojní zákazníci.

• Nový vlastníci urobili dve veci:

- zmenili obal Bi-Oilu tak, aby lepšie vysvetlil účel výrobku

- zmenili reklamy, hlavnou časťou sa stali referencie zákazníkov

• Po zmenách zaznamenal Bi-Oil veľký úspech. Z predaja niekoľko tisíc kusov mesačne skončil predaj na desiatky tisíc kusov.

• V roku 2002 bol Bi-Oil uvedený na globálny trh.