Trussardi My Land

Nadčasovo zmyselný charakter kože…

TRUSSARDI MY LAND

Projekt
Výnimočnosť, nenápadnosť, tvorivosť a zdržanlivosť: nová pánska vôňa Trussardi vyjadruje dušu a jedinečné vlastnosti značky s vyše storočnou históriou.

Názov vône MY LAND definuje príslušnosť a silnú väzbu muža k jeho koreňom.

Je to priamy, jasný a zrozumiteľný odkaz evokujúci hrdosť a patričnosť k duši mesta, vyjadruje puto, aké oddávna spája značku Trussardi s Milánom.

Označuje pocit návratu do tohto mesta, príchodu po dlhej ceste plnej rôznych zážitkov a objavov, keď muž hľadá sám seba, a potom sa vracia späť s novými duševnými poznatkami a príbehmi.

Cestovanie a návrat domov, to sú ústredné témy vône Trussardi MY LAND – vyjadrené jej názvom, kompozíciou aj interpretáciou v kampani.


TRUSSARDI MY LAND
Flakón: jedinečný a originálny

Dizajn Trussardi MY LAND odráža koncept výnimočného umeleckého vyjadrenia a spracovania, aké si značka Trussardi vybudovala na základe bohatého dedičstva a tradície.

Flakón je debutovým dielom medzinárodne uznávaného dizajnéra Antonia Citteria v oblasti parfumov. Vyzerá ohromne – je výsledkom hlbokej tvorivej štúdie, spája prvky umenia, remeselnej výroby s požiadavkami moderného dizajnu.

Jeho elegantné, moderné línie lemuje špeciálny pás pravej talianskej kože v prírodnom odtieni, ktorý bol na flakón ručne upnutý. Práve kožený pásik je znakom Trussardi a vyjadruje jedinečného výrobcu kožených doplnkov Made in Italy. Navyše poukazuje na využívanie prírodných materiálov a umeleckého opracovania v duchu talianskych tradícií. Použitím prírodnej kože sa každý z flakónov vône stáva jedinečným a exkluzívnym – odtiene a nuansy kože sa prirodzene líšia.

Hrdlo flakónu, umiestnené pod jeho ramenami, rovnako nesie prvky inovačného dizajnu. Flakón Trussardi MY LAND je jediným na trhu s týmto pokrokovým prvkom.
Vonkajšie balenie: elegancia zlata
Unikátne a moderné balenie vône Trussardi MY LAND je úzke a vykazuje prvky jednoduchej elegancie.

Logo Trussardi spolu s názvom MY LAND dominujú na prednej strane balenia. Logo sa vyníma na antickom zlatom pozadí, evokuje sofistikovanosť a hodnoty umeleckého remeselníctva, ako aj moderný charakter novej vône.



TRUSSARDI MY LAND
Vôňa

Sila elegantných drevín, ako aj nadčasovo zmyselný charakter kože sa odhaľuje vo vôni, ktorá je spojením klasického a moderného fougère.

Živelne povzbudivá zmes vrchných citrusových tónov bergamotu a zelenej mandarínky spolu s rafinovaným srdcom z levandule a lístkov fialky stojí v protiklade tónom Calone zdôrazňujúcim unikátne mužný charakter.

Intenzívna štruktúra drevín obopína tóny kože.

Majstrovský kúsok vytvorený z vzácnych surovín najvyššej kvality, vôňa Trussardi MY LAND určuje nový štandard vo svete pánskych vôní a perfektne stelesňuje nadčasovosť talianskej elegancie a umenia príznačnú pre značku Trussardi.

ŽIVÁ ELEGANCIA TALIANSKA
Bergamot
Zelená mandarínka

UNIKÁTNA, RAFINOVANÁ MUŽNOSŤ
Levanduľa
Calone
Lístky fialky

NADČASOVÁ, INTENZÍVNA ZMYSELNOSŤ
Kašmír
Vetiver
Koža
Fazuľky tonky

Rodina vôní: fougère – drevitá
Tvorkyňa vône: Alexandra Kosinski

After Shave Lotion Natural Spray
Voda po holení, najviac používaný produkt pánskej starostlivosti, prichádza v inovačnej verzii. Obohacujú ju špeciálne rastlinné zložky v kombinácii s kyselinou hyalurónovou, ktoré okamžite povzbudzujú pleť a zanechávajú ju príjemne sviežu. Ľahká konzistencia sa v okamihu absorbuje do pleti, jemne ju prevonia rafinovanými tónmi vône Trussardi MY LAND.

TRUSSARDI MY LAND
Reklamná kampaň

Kampaň rozpráva príbeh muža, ktorý vníma mesto, v ktorom žije, ako vlastný domov.

Pri návrate domov si užíva každodenné situácie a činnosti, pri ktorých si vytvára vlastný svet, v rozličných kútoch mesta nachádza miesta, kde sa cíti ako doma. Jeho láska k rodnému mestu narastá s tým, ako rozpoznáva a oceňuje jeho symboly.

Z výšky pozerá do diaľok, akoby z okna sledoval vlastný svet. Jeho pohľad je čistý a rozhodný: je pripravený vyraziť napred novým zážitkom.

Reklamný spot režíroval Wim Wenders, medzinárodne uznávaný režisér filmov o mestách. Počas svojej kariéry získal množstvo ocenení, pričom azda najlepšie spomedzi všetkých režisérov dokázal spracovať koncept cestovania, túžby po hľadaní samého seba a neprestajného návratu k vlastným koreňom.

Hviezdou vzrušujúceho príbehu je Tomaso Trussardi, zástupca štvrtej generácie rodiny Trussardi. Ako kozmopolitný a úspešný muž hľadá vlastnú, jedinečnú, osobnú a univerzálnu vôňu. Nachádza vôňu MY LAND, ktorá stelesňuje svet, aký on, ako aj každý iný muž, zbožňuje.

Dostupná v predaji od októbra 2012.

23 September, 2012
Glamour Slovakia, a.s.
Newsletter

Informácie o novinkách a akciách na váš e-mail

Repetto Repetto Eau de Parfum, parfumovaná voda 50 ml Repetto Repetto Eau de Parfum, parfumovaná voda 50 ml Salvador Dali Dalilight, toaletná voda 100 ml Salvador Dali Dalilight, toaletná voda 100 ml Davidoff Cool Water Wave, toaletná voda 50 ml Davidoff Cool Water Wave, toaletná voda 50 ml Van Cleef & Arpels Oriens, parfumovaná voda 50 ml Van Cleef & Arpels Oriens, parfumovaná voda 50 ml Versace Eros, toaletná voda 100 ml Versace Eros, toaletná voda 100 ml David Beckham The Essence, toaletná voda 50 ml David Beckham The Essence, toaletná voda 50 ml
ODKAZY















eiffeloptic.sk