Trussardi My Land

Nadčasovo zmyselný charakter kože…

TRUSSARDI MY LAND

Projekt
Výnimočnosť, nenápadnosť, tvorivosť a zdržanlivosť: nová pánska vôňa Trussardi vyjadruje dušu a jedinečné vlastnosti značky s vyše storočnou históriou.

Názov vône MY LAND definuje príslušnosť a silnú väzbu muža k jeho koreňom.

Je to priamy, jasný a zrozumiteľný odkaz evokujúci hrdosť a patričnosť k duši mesta, vyjadruje puto, aké oddávna spája značku Trussardi s Milánom.

Označuje pocit návratu do tohto mesta, príchodu po dlhej ceste plnej rôznych zážitkov a objavov, keď muž hľadá sám seba, a potom sa vracia späť s novými duševnými poznatkami a príbehmi.

Cestovanie a návrat domov, to sú ústredné témy vône Trussardi MY LAND – vyjadrené jej názvom, kompozíciou aj interpretáciou v kampani.


TRUSSARDI MY LAND
Flakón: jedinečný a originálny

Dizajn Trussardi MY LAND odráža koncept výnimočného umeleckého vyjadrenia a spracovania, aké si značka Trussardi vybudovala na základe bohatého dedičstva a tradície.

Flakón je debutovým dielom medzinárodne uznávaného dizajnéra Antonia Citteria v oblasti parfumov. Vyzerá ohromne – je výsledkom hlbokej tvorivej štúdie, spája prvky umenia, remeselnej výroby s požiadavkami moderného dizajnu.

Jeho elegantné, moderné línie lemuje špeciálny pás pravej talianskej kože v prírodnom odtieni, ktorý bol na flakón ručne upnutý. Práve kožený pásik je znakom Trussardi a vyjadruje jedinečného výrobcu kožených doplnkov Made in Italy. Navyše poukazuje na využívanie prírodných materiálov a umeleckého opracovania v duchu talianskych tradícií. Použitím prírodnej kože sa každý z flakónov vône stáva jedinečným a exkluzívnym – odtiene a nuansy kože sa prirodzene líšia.

Hrdlo flakónu, umiestnené pod jeho ramenami, rovnako nesie prvky inovačného dizajnu. Flakón Trussardi MY LAND je jediným na trhu s týmto pokrokovým prvkom.
Vonkajšie balenie: elegancia zlata
Unikátne a moderné balenie vône Trussardi MY LAND je úzke a vykazuje prvky jednoduchej elegancie.

Logo Trussardi spolu s názvom MY LAND dominujú na prednej strane balenia. Logo sa vyníma na antickom zlatom pozadí, evokuje sofistikovanosť a hodnoty umeleckého remeselníctva, ako aj moderný charakter novej vône.



TRUSSARDI MY LAND
Vôňa

Sila elegantných drevín, ako aj nadčasovo zmyselný charakter kože sa odhaľuje vo vôni, ktorá je spojením klasického a moderného fougère.

Živelne povzbudivá zmes vrchných citrusových tónov bergamotu a zelenej mandarínky spolu s rafinovaným srdcom z levandule a lístkov fialky stojí v protiklade tónom Calone zdôrazňujúcim unikátne mužný charakter.

Intenzívna štruktúra drevín obopína tóny kože.

Majstrovský kúsok vytvorený z vzácnych surovín najvyššej kvality, vôňa Trussardi MY LAND určuje nový štandard vo svete pánskych vôní a perfektne stelesňuje nadčasovosť talianskej elegancie a umenia príznačnú pre značku Trussardi.

ŽIVÁ ELEGANCIA TALIANSKA
Bergamot
Zelená mandarínka

UNIKÁTNA, RAFINOVANÁ MUŽNOSŤ
Levanduľa
Calone
Lístky fialky

NADČASOVÁ, INTENZÍVNA ZMYSELNOSŤ
Kašmír
Vetiver
Koža
Fazuľky tonky

Rodina vôní: fougère – drevitá
Tvorkyňa vône: Alexandra Kosinski

After Shave Lotion Natural Spray
Voda po holení, najviac používaný produkt pánskej starostlivosti, prichádza v inovačnej verzii. Obohacujú ju špeciálne rastlinné zložky v kombinácii s kyselinou hyalurónovou, ktoré okamžite povzbudzujú pleť a zanechávajú ju príjemne sviežu. Ľahká konzistencia sa v okamihu absorbuje do pleti, jemne ju prevonia rafinovanými tónmi vône Trussardi MY LAND.

TRUSSARDI MY LAND
Reklamná kampaň

Kampaň rozpráva príbeh muža, ktorý vníma mesto, v ktorom žije, ako vlastný domov.

Pri návrate domov si užíva každodenné situácie a činnosti, pri ktorých si vytvára vlastný svet, v rozličných kútoch mesta nachádza miesta, kde sa cíti ako doma. Jeho láska k rodnému mestu narastá s tým, ako rozpoznáva a oceňuje jeho symboly.

Z výšky pozerá do diaľok, akoby z okna sledoval vlastný svet. Jeho pohľad je čistý a rozhodný: je pripravený vyraziť napred novým zážitkom.

Reklamný spot režíroval Wim Wenders, medzinárodne uznávaný režisér filmov o mestách. Počas svojej kariéry získal množstvo ocenení, pričom azda najlepšie spomedzi všetkých režisérov dokázal spracovať koncept cestovania, túžby po hľadaní samého seba a neprestajného návratu k vlastným koreňom.

Hviezdou vzrušujúceho príbehu je Tomaso Trussardi, zástupca štvrtej generácie rodiny Trussardi. Ako kozmopolitný a úspešný muž hľadá vlastnú, jedinečnú, osobnú a univerzálnu vôňu. Nachádza vôňu MY LAND, ktorá stelesňuje svet, aký on, ako aj každý iný muž, zbožňuje.

Dostupná v predaji od októbra 2012.

23 September, 2012
Glamour Slovakia, a.s.
Newsletter

Informácie o novinkách a akciách na váš e-mail

ODKAZY

















eiffeloptic.sk