Bestsellery za skvelé ceny. Viac tu.
|
PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV: 0917 657 927 |
Najvyššia kvalita |
10% ZĽAVA |
Doprava zdarma |
2 vzorky zdarma |
Stella McCartney POP |
POP. Výrazná. Autentická. Trúfalá.
PREDSTAVUJEME VÔŇU POP Oslava individuality, autentickosti a dobrodružstva prichádza toto leto s novou vôňou Stella McCartney - POP. V jednej chvíli výrazná aj trúfalá, POP je vôňa novej generácie, ktorá sa práve rozvíja a čoskoro sa presadí.
INŠPIRÁCIA Podľa Stelly McCartney by vôňa a kozmetika mali vyzdvihovať jedinečnosť každej ženy, jej vnútornú krásu, nemali by ju narúšať alebo potláčať. POP je oslavou nového postoja ku kráse a luxusu presahujúceho bežné hranice. Pokrokovosť tejto vône je zakorenená v jej autentickosti a individualite. Je oslobodením od konvenčných foriem určených pre každého.
VÔŇA POP je žiarivá, moderná a trúfalá. Unikátna vôňa spája živý kvetinový charakter tuberózy so santalom, čím odráža mnohostrannosť novej generácie ikon Stelly McCartney. POP reintepretuje tuberózu zvolenú pre jej výraznú ikonickú vôňu a zvýrazňuje jej žiarivý, chrumkavý a lahodný charakter. Nová vitalita je vyvážená santalom; nečakaná kombinácia kvetinových a drevitých tónov, ktorých výsledkom je nepopierateľne ženská vôňa s atraktívnym, no nevtieravým prejavom. Vzhľadom na neprestajné úsilie módneho domu nachádzať alternatívy tradičných zložiek a procesov, pri výrobe vône POP bola použitá technológia mimikry. V porovnaní s olejom, ktorý sa získava spracovaním kvetov, prostredníctvom bio-mimikry sa z kvetov v plnom rozkvete získava absolút ponúkajúci omnoho jasnejšiu kvalitu vône, poznačenú nezameniteľnou vitalitou a žiarivosťou. Púčiky tuberózy, napriek výrazne voňavým vlastnostiam, majú veľmi nízky výťažok oleja – na výrobu jedného gramu absolútu je potrebné pozbierať až 3600 kvetov. Santal, ktorý rastie 25 rokov, kým je možné z neho ťažiť olej, bol predmetom takého vysokého záujmu, že v súčasnosti patrí medzi ohrozené druhy. Technológia bio-mimikry nahrádza procesy vyčerpávajúce prírodné zdroje pri extrahovaní oleja z kvetov tuberózy a šetrí jeden strom santalu na každú výrobu 2.500 flakónov vôní.
FLAKÓN Inšpirovaný výrazným, a pritom vyváženým charakterom vône, dizajn flakónu sa spája s uzáverom do prekvapivej kombinácie minimalistických tvarov. Hladký sklenený flakón odráža obrat v tradícii formou obrátenej verzie dizajnu originálnej vône STELLA. Uzáver, inšpirovaný príznačným medailónom Stella McCartney, pôsobí neprehliadnuteľne vďaka výraznému kovovolesklému odtieňu ružovej. Inovačný integrovaný rozprašovač vo vrchnej časti uzáveru je funkčný, a zároveň dodáva dizajnu nádych hravosti. Inovačná technológia na ochranu environmentálneho dopadu bola použitá tiež pri výrobe obalov. Sprchový gél a telové mlieko k vôni sa prezentujú v 100% recyklovateľných plastových tubách, kým papierové balenia flakónov obsahujú certifikát The Forest Stewardship Council (FSC) potvrdzujúci, že materiál na ich výrobu pochádza z trvalo udržateľných lesných zdrojov.
KAMPAŇ POP je viac o nastavení mysle ako o individuálnej žene. To sa odráža aj v kampani a videu zachytávajúcich uvoľnenosť mladej ženy, ktorá vôňu nosí. Oslava priateľstva a robenia vecí po svojom je v kampani stelesnená štvoricou talentovaných mladých žien. Sú to: hudobníčka Grimes (Claire Boucher), herečka Amandla Stenberg, aktivistka za práva zvierat Kenya Kinski Jones a začínajúca umelkyňa „Lola” Leon. Každá z nich je silná, ale spolu sú ešte silnejšie. Tieto dievčatá reprezentujú novú generáciu odhodlaných žien a stelesňujú moderný, slobodný postoj ku kráse. Reklamná kampaň aj video boli natáčané na púšti v Kalifornii a sledovali štvoricu POP múz počas ich výletu – to ako si užívali slobodu, vykašľali sa na opatrnosť a oddali sa dobrodružstvu. A to sa netýka len ich dobrodružnej cesty, ktorú sme nasnímali – tieto dievčatá sú na prahu veľkých vecí, sú pripravené oddať sa svetu a stať sa takými, aké chcú byť: tieto dievčatá sa onedlho presadia. Každá z nich je pevne usadená za volantom vlastného života. Sú odhodlané, bezprostredné a otvorené, a navyše posilnené tým, že sú spolu. „Stella mi veľa rozprávala o tom, že by chcela vyrobiť inú kampaň, než aké sa zvyčajne robia k vôňam. To ma zaujalo, pretože rada porušujem dané status quo,” vyjadruje režisérka kampane Melina Matsoukas, držiteľka ceny Grammy. Energická tvorkyňa, ktorá má na svojom konte videá pre Beyoncé či Rihannu. Výsledkom jej spolupráce so značkou Stella McCartney je video, ktoré zachytáva energiu generácie POP, odráža jej autentický a uvoľnený prístup ku kráse. Stella McCartney dodáva: „POP je o nálade. Je o zachytení a oslave vzrušujúceho obdobia, kedy ženy dozrievajú a nachádzajú samé seba. Je o slobode a živote bez predsudkov či škatuľkovania. Ženy v kampani spolu predstavujú ohromnú silu.” Legendárny fotograf Glen Luchford, známy svojimi pôsobivými fotografiami, zachytil náladu štyroch mladých talentov spolu. Luchford pracoval pre značku už predtým, keď spolupracoval a fotil Stellinu mamu Lindu Eastman.
LÍNIA
Nová vôňa Stella McCartney POP dostupná v parfumériách FAnn od augusta 2016. |