Dior Vernis

Zľava 20% na celý sortiment. Viac tu.

 
 
 

Denná súťaž

Vyhraj každý deň

Rabanne Fame

 

PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV:

0917 657 927
0917 656 803
0917 657 348

 
 

Najvyššia kvalita - Fann.sk

Najvyššia kvalita
100% originálne produkty

zlava za registraciu fann.sk

10% ZĽAVA
Za registráciu na eshope

Doprava zdarma fann.sk

Doprava zdarma
Pri nákupe nad 50 €

Vzorky zdarma fann.sk

2 vzorky zdarma
K nákupu v eshope

 
 
 
 
menu_2 level2
 
 
menu_8 level2
 
 
menu_10 level2
 
 
menu_5 level2
 
 
menu_7 level2
 
 
menu_9 level2
 
 
 
Úvod > Krása a štýl > Dior Vernis
 

Dior Vernis

Dior VernisSága Dior Vernis 1962 – 2012

V apríli roku 1962 predstavil Dom Dior svoj prvý lak na nechty pomocou reklamy, ktorú vytvoril René Gruau, kde dôrazne tvrdí: „Domu Dior chýbal lak na nechty, tak ho tu máte!“ Nepostrádateľný pre dokonalé ženstvo, ako vyhlásil Christian Dior, lak na nechty sa okamžite stal zbraňou určenou k zvádzaniu. V súčasnosti ho nosia ženy na celom svete a Dior Vernis rozpráva príbeh bohatý na inovácie a na farebné kreácie. V minulosti si kráľovná zo Sáby a Kleopatra nechali farbiť nechty pomocou henny. Lak na nechty sa po svojom objave v tridsiatych rokoch dvadsiateho storočia v Spojených štátoch amerických stal nevyhnutným doplnkom ženskosti, a to do jej najmenšieho detailu. Aj keď Christian Dior túžil po vlastnom laku na nechty už v roku 1949, kedy vytvoril svoj prvý rúž, ale nestalo sa tak až do roku 1962, kedy bol predstavený prvý lak na nechty značky Dior.
Vizionárska idea „celistvej krásy“ bola pre návrhárov úplne zásadná, a preto Dom Dior vstúpil do novej dekády šesťdesiatych rokov plný optimizmu. A tak začal jedinečný príbeh Dior pre končeky prstov všetkých žien.

1962: prvý lak na nechty značky Dior je stvorený

Ideál dokonalosti skombinovaný s ohľadom na detail a extrémnu sofistikovanosť v laku na nechty, ktorý je esenciálny pre totálny „Dior Look“. Navyše, počnúc Novým lookom sa gestá rúk žien stali zásadným prvkom definujúcim štýl Dior. Ruky zdôraznené na ilustráciách René Gruaua boli ladné a udržiavané, a stali sa symbolom dokonalého štýlu a elegancie. Stále stúpajúca dôležitosť a kreativita reklamy počas šesťdesiatych rokov udávala tón: „Štyri trblietavé písmená Dior môžu byť teraz na Vašich desiatich prstoch, lak na nechty od Diora je tu!“ Prvý lak na nechty Dior bol uvedený po celom svete a obsadil si srdce arbitrov módy ako severnej, tak južnej Ameriky, Anglicka i Talianska. Od samotného začiatku bol Dom Dior známy svojou túžbou po inovácii: malé metalické guľôčky boli umiestnené na dno fľaše k zachovaniu textúry laku. Rovnakým spôsobom originálne vytvorený uzáver fľaše spôsobil, že mohli byť uchované hore nohami. Ich mnohostranné zloženie skvele držalo a technológia štetca umožňovala perfektnú aplikáciu. Prvé odtiene laku na nechty boli trochu limitované - krásne svetlé odtiene a tri druhy červenej boli vtedy dostatočné na uspokojenie fanúšikov značky Dior. V roku 1963 sa objavil Dior Vernis Cr?me, ktorý bol revolúciou v palete farieb. Dior opäť inovoval a predstavil organické pigmenty vo svojich lakoch na nechty. Od tej doby bolo možné nechty skrášľovať v jasných, sýtych, vysoko lesklých odtieňoch. Jemné oranžové, iskrivé ružové a intenzívne červené boli hlavnými odtieňmi, ktoré stáli za reputáciou lakov na nechty Dior. Od roku 1966 rezonovali v lakoch na nechty odtiene rúžov , tak aby poskytli takmer identické páry.

Lak na nechty Dior: pátranie po neustálej inovácii

V roku 1967 bola vytvorená rada meňavých lakov na nechty, ktoré akoby „boli zrodené zo spojenia mora a slnka“. Pomocou Dior Vernis Ultra bol urobený nový vedecký krok. Fluidnejší než jeho predchodcovia, nové zloženie poznačilo koniec šesťdesiatych rokov dvadsiateho storočia. Postupne začalo množstvo lakov na nechty prevyšovať počet odtieňov rúžov. A lak na nechty sa stal absolútne nevyhnutnou súčasťou výbavy všetkých žien, a od tej doby je tomu tak až do súčasnosti.
Akoby sa celý vesmír točil okolo krásnych rúk, ktoré evokovali exotickú príchuť ďalekých ciest rovnako ako určitú Couture eleganciu s odtieňmi ako Beige d' Assyria a Rose Tazmania, ktoré udávali trend.

1967-1979, éra Serge Lutens

Moderný a kreatívny, Serge Lutens zanechal jedinečný odtlačok vo svete krásy menom Dior. Hneď od svojho príchodu k značke sa rozhodol obnoviť revolučného ducha Christiana Diora.
„Dokázal ísť ďalej než ostatní - až na samotný koniec. Ak vytvoril oranžovú, veril, že táto oranžová bude svetovou oranžovou. A bolo tomu tak. To bola jeho návrhárska intuícia.“
Serge Lutens (o Christianovi Diorovi)

Serge Lutens, vizionársky umelecký riaditeľ, zorganizoval harmóniu medzi lakmi na nechty a Módou. Sedemdesiate roky dvadsiateho storočia boli dokonalou príležitosťou pre vývoj odvážnych farieb. Toto veľkolepé obdobie prosperity, slobody a nespútanej kreativity dovoľovalo takmer všetko. „Farebná explózia“ jari 1969 bola svedkom tvorby kompletného radu líčenia, kde sa rúž, lak na nechty, make-up a riasenka objavovali v koordinovaných a synchronizovaných farbách. Tento koherentný, komplexný vesmír bol považovaný ako echo trendov pršt-?-porter a jednoducho povedané, bol prvý svojho druhu a znamenal skutočnú revolúciou. Dom Dior bol opäť inovatívny a prekvapujúci! Od tej doby sa lak na nechty stal integrálnou súčasťou lookov. Kolekcie dostávali názvy ako „Les Nacres Vénitiennes“, „Les Intenses“ alebo „Les Aventureux“, ktoré evokovali vymyslený svet plný tajomna a romantizmu.

V roku 1980 sa predstavuje Tyen, skutočný kúzelník s farbami, ktorý sa rozhodol vzdať hold zásadám looku Dior a kolekcie „Les Pimpants“ (1981), rovnako ako „Les Secrets“ (1984), predstavovali jeho nekonečné kreatívne vízie. Každú sezónu bolo predstavených okolo štyridsať odtieňov lakov na nechty, ktoré ponúkali ženám širokú ponuku odtieňov a zložení. Priesvitné, krémové alebo meňavé laky na nechty nazvané „Furie“, „Grenat Birman“ či „Rose Kerala“ vyvolávajú mnoho spomienok. Ale bolo to až v roku 1985, kedy s tzv. „Les Excentriques“ lookom dokázal Tyen vyvolať trvalý dojem a položil základ svojho pestrofarebného štýlu, ktorý bol umocnený veľmi výraznými, žiarivými farbami.
V roku 1986 inovácia značky Dior opäť predstavila novú generáciu lakov na nechty, tentoraz s automatickým aplikátorom. Zábavný a jednoduchý spôsob nanášania tohto laku na nechty vychádzal ústrety moderným ženám a novej generácii tzv. „žien, ktoré sa rozhodli robiť kariéru“. Sága lakov na nechty Dior je plná kontrastov. V roku 1997 oproti výrazným žiarivým farbám hrali prím prírodné jemné odtiene a nekonformný stret´s „Baby Blue“, „Bleu vinyl“, „Orange Plastique“, „Ultra Violet“ a „Noir Carbonne“ - úplne nečakaných, provokatívnych a jasavých farieb. Od tohto obdobia ďalej sa lak na nechty stal jednou z najsofistikovanejších zbraní zvádzania a prostriedok vyjadrenia seba samého.
Vysoký lesk a odolnosť laku Vernis Diorific, prvýkrát predstavený v roku 1999, vyjadroval nový druh luxusu. V roku 2002 rad lakov na nechty Dior Addict vytvorila prekvapenie prostredníctvom žiarivých, jasných farieb, tak premenlivých ako nálady žien. V roku 2007 bolo vytvorené balenie tak ako ho poznáme dnes: transparentná fľaštička so strieborným metalickým viečkom symbolizuje kultivovanú a jednotnú estetiku. V súčasnosti laky na nechty Dior predstavujú celý svet vysoko inovatívnych a kreatívnych možností. Tým, že vzdávajú hold večným symbolom Domu Dior, ako v roku 2010 s triom lakov Gris City, priťahuje našu pozornosť na prehliadkových mólach, vytvára každú sezónu nové odtiene, ako keď výtvarník Anselm Reyle interpretoval symboly Domu Dior pre svoju kolekciu nazvanú „Camouflage“, kde pripravil päť popových a elektrizujúcich odtieňov lakov na nechty. Lak na nechty získal definitívny status módneho doplnku a Dom Dior pokračuje vo svojich inováciách a v zvádzaní úcty farbám a eleganciu svojho tvorcu. Lak na nechty Dior - elegantná aj premenlivý, zábavný i impozantný - nevyhnutný posol deklarácie lásky k farbám.

EPCD CZ & SK, s.r.o.