Bestsellery za skvelé ceny. Viac tu.
|
PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV: 0917 657 927 |
Očné linky
Collistar Professional Eyeliner očná linka 5 ml, Green/Blue
3,50 € s DPH 24,00 €
Popis produktu
Popis
Profesionálna očná linka
Spoľahlivá a moderná linka s výnimočnou trvácnosťou, vám umožní objavovať nový rozmer vyváženosti, farby a harmónie. Spolu s maskarou vás prenesú na územie, kde žena Collistar, šoférujúc svoj FIAT 500, môže prejaviť svoje pocity a radosť zo života.
Trendová očná linka s transparentným trblietavým efektom dodá očiam príťažlivú iskru. Vhodná na samostatné použitie alebo pre podmanivejší vzhľad na aplikáciu po nanesení bežnej očnej linky. Vďaka aplikátoru vo forme jemného štetca táto očná linka zvýrazňuje očné kontúry dokonale a precízne. Nerozmazáva sa a vydrží po celý deň. Jej zloženie rešpektuje citlivú pleť očného okolia.
O značke
Príbeh Collistar začal v roku 1983 a je spätý s menom Daniela Sacerdote. Práve ona sa ujala vedenia spoločnosti a prispela k vzniku značky, akou dnes Collistar je. Daniela Sacerdote, ktorá stále pôsobí na čele spoločnosti, odštartovala fázu rozvoja kulminujúceho v roku 2003, kedy spoločnosť získala prvé miesto v predaji prípravkov v parfumérstve na talianskom trhu. Úspechy značky Collistar siahajú ďaleko za hranice Talianska. Od roku 1997 má svoje zastúpenie v Európe, na Ďalekom Východe a v Južnej Amerike, a to najmä vo veľkých medzinárodných sieťach a prestížnych obchodných domoch. V roku 2011 Collistar zriadil svoje zastúpenie v Holandsku s celkovým počtom 500 predajní. Vstup na čínsky trh v júli 2012 je prísľubom významného rastu značky na Ďalekom Východe, a pozíciu v Európe by mohol posilniť rýchly rozvoj predaja značky na ruskom trhu, kde má svoje zastúpenie od minulého roku, ako aj začínajúce pôsobenie v Nemecku. V súčasnosti je Collistar zastúpený vo viac ako 40 krajinách, kde predstavuje rovnaké zloženia prípravkov a teší sa obľúbenosti v radoch zákazníčok. Značka Collistar neprestajne pracuje na zvýšení svojich úspechov a popularity, ktoré sú na jednej strane výsledkom sledovania zákazníckych trendov a na strane druhej ovocím pokrokového kozmetického výskumu.