Bestsellery za skvelé ceny. Viac tu.
Collistar Rigenera Smoothing Anti-Wrinkle Cream
|
PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV: 0917 657 927 |
Lícenky
Collistar Parlami d'Amore Blusher Eye Shadow Duo multilíčidlo 10 g, 1 Passion
5,00 € s DPH 29,00 €
Popis produktu
Popis
Lícenka a očné tiene.
Paletka, ktorá zapôsobí na zmysli a prehovorí jazykom lásky. Potom vás omámi výnimočný buket Profumo dell’Amore. A napokon podľahnete nádherným farbám a ľahunkej hodvábnej textúre púdru. Žiarivá lícenka a očné tiene vás skrášlia príťažlivým jasom. Exkluzívna a multifunkčná paletka má praktické a jednoduché použitie.
Aplikácia:
Ako lícenka: Tmavší odtieň púdru si naneste na lícne kosti od okraja tváre smerom k stredu. Potom si svetlejší odtieň naneste nad tmavší odtieň a pod oči od stredu tváre k spánkom.
Ako očné tiene: Tmavší odtieň si naneste medzi viečko a obočie, na vonkajšej strane očí. Svetlejší odtieň použite na zvyšné očné viečka, počnúc od vnútorných kútikov očí.
O značke
Príbeh Collistar začal v roku 1983 a je spätý s menom Daniela Sacerdote. Práve ona sa ujala vedenia spoločnosti a prispela k vzniku značky, akou dnes Collistar je. Daniela Sacerdote, ktorá stále pôsobí na čele spoločnosti, odštartovala fázu rozvoja kulminujúceho v roku 2003, kedy spoločnosť získala prvé miesto v predaji prípravkov v parfumérstve na talianskom trhu. Úspechy značky Collistar siahajú ďaleko za hranice Talianska. Od roku 1997 má svoje zastúpenie v Európe, na Ďalekom Východe a v Južnej Amerike, a to najmä vo veľkých medzinárodných sieťach a prestížnych obchodných domoch. V roku 2011 Collistar zriadil svoje zastúpenie v Holandsku s celkovým počtom 500 predajní. Vstup na čínsky trh v júli 2012 je prísľubom významného rastu značky na Ďalekom Východe, a pozíciu v Európe by mohol posilniť rýchly rozvoj predaja značky na ruskom trhu, kde má svoje zastúpenie od minulého roku, ako aj začínajúce pôsobenie v Nemecku. V súčasnosti je Collistar zastúpený vo viac ako 40 krajinách, kde predstavuje rovnaké zloženia prípravkov a teší sa obľúbenosti v radoch zákazníčok. Značka Collistar neprestajne pracuje na zvýšení svojich úspechov a popularity, ktoré sú na jednej strane výsledkom sledovania zákazníckych trendov a na strane druhej ovocím pokrokového kozmetického výskumu.