Bestsellery za skvelé ceny. Viac tu.
Carolina Herrera Good Girl Blush Elixir
|
PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV: 0917 657 927 |
Krémy
Collistar Men krém 50 ml, Daily Protective Supermoisturizer 50 ml + Sensitive Skins After Shave 15 ml
1,00 € s DPH 33,00 €
Popis produktu
Popis
Denný ochranný hydratačný prípravok pre mužov.
Denný hydratačný prípravok pre mužov s kyselinou hyalurónovou a vitamínom E dodáva pleti vláčnosť, vitalitu a okamžitý komfort. Jeho zloženie zabezpečuje pleti dokonalú celodennú hydratáciu v akýchkoľvek klimatických a environmentálnych podmienkach. Chráni pleť pred vonkajšími vplyvmi a znečistením. Môže sa použiť aj na ošetrenie pleti po holení. Má ľahkú, nemastnú textúru, ktorá po nanesení ihneď preniká do pleti.
Balenie obsahuje tiež balzam po holení bez alkoholu na citlivú pleť Sensitive Skins After-Shave 15 ml.
Použitie
Používajte ráno na čistú pleť tváre.
O značke
Príbeh Collistar začal v roku 1983 a je spätý s menom Daniela Sacerdote. Práve ona sa ujala vedenia spoločnosti a prispela k vzniku značky, akou dnes Collistar je. Daniela Sacerdote, ktorá stále pôsobí na čele spoločnosti, odštartovala fázu rozvoja kulminujúceho v roku 2003, kedy spoločnosť získala prvé miesto v predaji prípravkov v parfumérstve na talianskom trhu. Úspechy značky Collistar siahajú ďaleko za hranice Talianska. Od roku 1997 má svoje zastúpenie v Európe, na Ďalekom Východe a v Južnej Amerike, a to najmä vo veľkých medzinárodných sieťach a prestížnych obchodných domoch. V roku 2011 Collistar zriadil svoje zastúpenie v Holandsku s celkovým počtom 500 predajní. Vstup na čínsky trh v júli 2012 je prísľubom významného rastu značky na Ďalekom Východe, a pozíciu v Európe by mohol posilniť rýchly rozvoj predaja značky na ruskom trhu, kde má svoje zastúpenie od minulého roku, ako aj začínajúce pôsobenie v Nemecku. V súčasnosti je Collistar zastúpený vo viac ako 40 krajinách, kde predstavuje rovnaké zloženia prípravkov a teší sa obľúbenosti v radoch zákazníčok. Značka Collistar neprestajne pracuje na zvýšení svojich úspechov a popularity, ktoré sú na jednej strane výsledkom sledovania zákazníckych trendov a na strane druhej ovocím pokrokového kozmetického výskumu.