Bestsellery za skvelé ceny. Viac tu.
|
PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV: 0917 657 927 |
Oči
Collistar Eye Shadow Palette očný tieň, Enchanted Sea
2,95 € s DPH 29,50 €
Popis produktu
Popis
Štýlová, elegantná a moderná vo svojom dizajne. Doplnok, bez ktorého sa jednoducho nezaobídete. Paletka so štvoricou práškových očných tieňov s dlhou trvácnosťou a hodvábnou textúrou: tak delikátnou, že sa rozplýva na viečkach a zahaľuje ich do intenzívnej, žiarivej a spoľahlivej farby. Sunset in the Bay, alebo Enchanted Sea? Portofino cez deň, alebo v noci?
Prvá paletka odhaľuje extra čisté pigmenty, ktoré v okamihu uvoľňujú farbu a s ľahkosťou sa nanášajú. Farebná škála siaha od ružových tónov po sofistikovaný slivkový odtieň. V druhej paletke sa odkrýva škála modrých tónov siahajúca od svetlomodrej po tmavú intenzitu. Biely odtieň spenenej morskej hladiny dopĺňa obe paletky. Balenie dotvára veľké zrkadlo a obojstranný aplikátor.
O značke
Príbeh Collistar začal v roku 1983 a je spätý s menom Daniela Sacerdote. Práve ona sa ujala vedenia spoločnosti a prispela k vzniku značky, akou dnes Collistar je. Daniela Sacerdote, ktorá stále pôsobí na čele spoločnosti, odštartovala fázu rozvoja kulminujúceho v roku 2003, kedy spoločnosť získala prvé miesto v predaji prípravkov v parfumérstve na talianskom trhu. Úspechy značky Collistar siahajú ďaleko za hranice Talianska. Od roku 1997 má svoje zastúpenie v Európe, na Ďalekom Východe a v Južnej Amerike, a to najmä vo veľkých medzinárodných sieťach a prestížnych obchodných domoch. V roku 2011 Collistar zriadil svoje zastúpenie v Holandsku s celkovým počtom 500 predajní. Vstup na čínsky trh v júli 2012 je prísľubom významného rastu značky na Ďalekom Východe, a pozíciu v Európe by mohol posilniť rýchly rozvoj predaja značky na ruskom trhu, kde má svoje zastúpenie od minulého roku, ako aj začínajúce pôsobenie v Nemecku. V súčasnosti je Collistar zastúpený vo viac ako 40 krajinách, kde predstavuje rovnaké zloženia prípravkov a teší sa obľúbenosti v radoch zákazníčok. Značka Collistar neprestajne pracuje na zvýšení svojich úspechov a popularity, ktoré sú na jednej strane výsledkom sledovania zákazníckych trendov a na strane druhej ovocím pokrokového kozmetického výskumu.