Bestsellery za skvelé ceny. Viac tu.
Collistar Rigenera Smoothing Anti-Wrinkle Cream
|
PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV: 0917 657 927 |
Parfumované vody
Bvlgari Man In Black parfumovaná voda 100 ml
135,00 € s DPH
Popis produktu
Popis
Boh zrodený na Zemi.
Tak ako Vulkán - charizmatický rímsky boh ohňa - aj vôňa Bvlgari Man In Black využíva silu Stredomoria a extrémnu, neskrotenú silu Zeme. Je určená mužovi, ktorý stelesňuje modernú, nezameniteľnú mužnosť. Odráža podstatu muža Bvlgari, jeho inšpiratívnosť a triumfálnosť. Výnimočná vôňa vyjadruje všetky paradoxy súčasného muža - jeho živelnú vitalitu, uvedomovanie si vlastných chýb a vôľu prekonať ich. Kontrolovaná vlna zvodnej sily a extrémnej sofistikovanosti. Vôňa odhaľuje svoje korenisté, žiarivé tóny. Nezvyčajný ambrový rum vytvára zvláštny kontrast s jemne korenistými tónmi a vyvoláva netradičnú, živú stopu. Emočné a intenzívne srdce rozvíja čistá príťažlivosť tuberózy. Záhadné a noblesné akcenty kosatca spolu s mužne vyznievajúcou kožou dodávajú kompozícii jedinečnú mužnosť, ako aj moderný autentický štýl. Hrejivé dotyky živice splývajú so silou guajaku do intenzívnej zvodnosti obohatenej tabakovou arómou fazuliek tonky.
Hlava: tabak, ambrový rum
Srdce: tuberóza, absolút kosatca, akord kože
Základ: živica, fazuľky tonky, guajak
O značke
Pôvod značky Bvlgari je v malej dedinke v oblasti Epirus v Grécku, kde zakladateľ rodiny Sotirio vytváral vzácne rytiny zo striebra. V polovici 19-teho storočia Sotirio emigroval do Talianska a otvoril si svoj prvý obchod na Via Sistina v roku 1884. S pomocou svojich synov Constantina a Giorgia slávnostne otvoril svoj prvý obchod na Via dei Condotti v roku 1905, ktorý je dodnes vlajkovou loďou všetkých predajní Bvlgari.
V prvých desaťročiach 19. storočia prejavovali obaja bratia záujem o drahé kamene a šperky a postupne si osvojovali rodinné vedomosti. Obdobie po skončení druhej svetovej vojny bolo kľúčové pre vývoj spoločnosti: bolo to v rokoch, kedy sa rodina vymanila z tvrdej disciplíny dominantnej francúzskej školy a vytvorila svoj vlastný, jedinečný štýl inšpirovaný klasicizmom starovekého Ríma, talianskej renesancie a rímskej školy zlatorytcov 19. storočia.
V 70. rokoch spoločnosť Bvlgari oslavovala medzinárodnú expanziu otvorením svojich obchodov v New Yorku, Paríži, Ženeve a Monte Carlo. Neskôr nasledovali ďalšie významné centrá Európy: Londýn, Miláno, Mníchov ako aj ďaleký východ: Hong Kong, Singapúr, Tokio, Osaka.
Značka Bvlgari - to nie sú iba šperky, ale aj hodinky, okuliare, šatky či kabelky. Do sveta vôní vstúpila spoločnosť v r. 1992. Divízia pre vône bola založená vo Švajčiarsku, podobne ako aj pre hodinky. Na všetkých jej produktoch sa odráža mimoriadny zmysel pre detail. Takmer všetky vône sú inšpirované tradíciou čaju. Čaj sa stal symbolom luxusu bez vyzývavosti, evokujúc orientálnu atmosféru, vymykajúcu sa z dnešného rytmu života a znovuobjavujúci rituál blahodárneho osvieženia ducha.
Mnoho vecí sa v priebehu doby zmenilo a dnes má Bvlgari exkluzívne obchody v najväčších mestách po celom svete. Filozofia, ktorá stojí pri zrode každého výtvoru, zrodená zo štylistickej štúdie charakterizovanej inováciou tvarov a vzorov, podčiarkujúcej štýl a eleganciu dnešnej ženy však zostala nezmenená.